МЕТОДИЧНА СТОРІНКА
Алгоритм дій педагогічного колективу
та адміністрації освітнього закладу в кризовій ситуації
· Визначити небезпеку . Визначити порядок дій, призначити відповідальних.
· Довести до відома всіх, кого стосується небезпека. Визначити порядок дій, призначити відповідальних.
· Ознайомити педагогів зі стратегіями допомоги учням впоратись з емоційними наслідками надзвичайної ситуації
· Оцінити необхідність у допомозі , звернутись за допомогою, повідомити за необхідністю служби МНС, тощо. Надати аудиторії для групової роботи та інших заходів.
· Визначити режим роботи закладу, гуртків, звернувши увагу на окремі групи учнів – група ризику, діти – інваліди, позбавлені піклування, асоціальні родини,тощо.
· Підтримувати зв'язок з батьками.
У надзвичайних обставинах
важливо, щоб ви мали можливість:
· приймати швидкі рішення;
· вміти імпровізувати;
· постійно контролювати самого себе;
· вміти розрізняти небезпеку;
· уміти розпізнавати людей;
· бути незалежними та самостійними;
· бути твердими та рішучими, коли знадобиться, але уміти підкорятися, якщо необхідно.